Fandom

Mad Tracks Pedia Wiki

Dopalacz

118stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dopalacz
Dopalacz.jpg
Sposób odblokowania Min. 3 miejsce na planszy Fast Food, Moje balony lub Wyścig z czasem
Trudność zdobycia Średni
Działanie Przyspieszenie
Skuteczność 5/5
Szybkość załadowania Średnio

Dopalacz – bonus w grze Mad Tracks.

Sposób zdobycia Edytuj

Są 3 możliwości odblokowania dopalacza. Pierwszym z nich jest zdobycie medalu na planszy "Fast Food". Drugą możliwością jest wygrana meczu w "Moje balony". Trzecia opcja zaś to co najmniej brąz na trasie "Wyścig z czasem". Gdy już dopalacz zostanie odblokowany, wtedy trudność w zdobyciu tego bonus w trakcie zawodów zależy od mapy, na której jest rozgrywana impreza. Dla przykładu łatwo zdobyć dopalacz na mapach z grą w kręgle, zaś nie można go uzyskać w Deathmatchach.

Cel Edytuj

Dopalacz w najlepszym wypadku podwaja prędkość samochodu i dzięki temu pozwala na dogonienie i wyścignięcie rywali albo na zwiększenie przewagi nad rywalami.

Użycie Edytuj

Dopalacz należy do broni, które nie wyrządzają krzywdy rywalom, a wspomagają gracza, który go użyje. Najlepszy efekt ten bonus daje, gdy się go użyje na równym terenie bądź pod górę, szczególnie, gdy w tym przypadku dochodzi również do wyczerpania mocy silnika i zatrzymania auta na jakiejś barierze. Nic zaś dopalacz nie daje przy jeździe z górki, gdzie już auto osiąga maksymalną prędkość. Tym samym bonus najgorzej się spisuje na trasach bobslejowych i na trasach wyścigowych typu Zero grawitacji.

Skuteczność Edytuj

Bonus ten ma bardzo wysoką skuteczność i pozwala on zdominować każde zawody, jednak w niektórych sytuacjach nic on nie daje, a nawet szkodzi kierującemu. Te nieścisłości jednak powstają z winy gracza, a nie samego dopalacza.

Bonusy w grze Mad Tracks

Olej | Wyrzutnia rakiet | Zamrażacz | Dopalacz | Spowalniacz czasu | Wyssanie mocy | Moździerz | Reflektor | Beczki | Złe pudełko | Tarcza ochronna | Dodanie mocy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki