Moździerz
Sposób odblokowania Min. 3 miejsce na planszy Zaciemnienie lub Kula armatnia
Trudność zdobycia Łatwy
Działanie Wyrzucenie lidera
Skuteczność 3/5
Szybkość załadowania Średnio

Moździerzbonus występujący w grze Mad Tracks.

Sposób zdobycia Edytuj

Do odblokowania moździerza potrzeba miejsca na podium w wyścigu "Zaciemnienie" albo odpowiedniego wyniku na planszy "Kula armatnia". Po odblokowaniu moździerz jest łatwy do uzyskania w paczkach i w dodatku z możliwością uzyskania więcej niż jednego wystrzału z moździerza.

Cel Edytuj

Moździerz po uaktywnieniu celuje w lidera wyścigu (na innych planszach, niż wyścigowych celuje w dowolnie wybrany samochód) i zadaje mu cios przypominający ten, który gracz dostaje z wyrzutni rakiet.

Zaleta Edytuj

Największa zaleta moździerza pojawia się, gdy gracz ma dużą ilość dostępnych wystrzałów, a przeciwnicy są położeni blisko siebie. Wtedy razem z wyrzuceniem lidera następuje również zatrzymanie innych blisko położonych rywali. Tak samo wielokrotne wystrzeliwanie jest skuteczne przy przebywaniu na dalszej pozycji, gdyż potrafi wyeliminować więcej niż 1 lidera z wyścigu i pozwala na dogonienie ich wszystkich.

Wada Edytuj

Broń zdolna za każdym razem jest zatrzymać jedynie słabszych graczy. Mocniejsi potrafią przetrwać większość strzałów z moździerza i ich wyeliminowanie tą bronią bywa niezwykle toporne.

Ciekawostka Edytuj

Moździerz nie wystrzeliwuje od razu lidera, tylko najpierw wyświetla na nim czerwoną poświatę, a następnie zadaje cios podobny do skutecznego ciosu z wyrzutni rakiet.

Bonusy w grze Mad Tracks

Olej | Wyrzutnia rakiet | Zamrażacz | Dopalacz | Spowalniacz czasu | Wyssanie mocy | Moździerz | Reflektor | Beczki | Złe pudełko | Tarcza ochronna | Dodanie mocy

Więcej z Fandomu