Piłkarzyki
Kraj Francja.jpg Francja
Część rozgrywki Amator
Plansza do przejścia w celu odblokowania – 1 Przeminęło z wiatrem
Miejsce potrzebne do odblokowania tej planszy Brąz
Plansza do przejścia w celu odblokowania – 2 Czas na deser
Miejsce potrzebne do odblokowania tej planszy Brąz (3 miejsce na każdym poziomie trudności)
Plansza odblokowana po przejściu – 1 Przeminęło z wiatrem
Min. do odblokowania Srebro (Wynik 3-1 przy każdym poziomie trudności)
Plansza odblokowana po przejściu – 2 Czas na deser
Min. do odblokowania Brąz (Wynik 3-2 przy każdym poziomie trudności)
Bonusy odblokowane na tej planszy Reflektor
Warunek otrzymania bonusu Brąz (Wynik 3-2 przy każdym poziomie trudności)
Ilość punktów kontrolnych (wraz ze startem i metą) 0
Występowanie flagi bitewnej Nie
Występowanie w programie Bitwy Francuzka drużynówka – zawody otwarcia

Piłkarzyki (ang. Foosball) – mapa do gry drużynowej w Piłkę nożną. Znajduje się we Francji i wchodzi w skład tamtejszej bitwy. Do odblokowania w Trybie Amatorskim w Mad Tracks.

Opis mapy Edytuj

Rozgrywka ma miejsce na stole do piłkarzyków znajdującym się w jadalni. Na tym stole wciąż są piłkarzyki, które potrafią czasem utrudnić grę.

Opis zawodów Edytuj

Maksymalnie po 4 zawodników po każdej stronie areny rozpoczyna grę ze startu trasy. Następnie staczają się na boisko i grają w piłkę nożną. Gra rozgrywa się do 3 goli i kończy się, gdy któraś drużyna wykona to zadanie. Zwycięzcą jest zespół, który zdobędzie 3 gole.

Ciekawostki Edytuj

  • Piłkarzyki są położone tuż obok trasy wyścigowej "Zaciemnienie".
  • Gdy jest więcej, niż 4 samochody w danym zespole, dodatkowe samochody rozpoczynają od strony przeciwnika.

Mapy w serii amatorskiej

Trening | Restauracja | Noga Boba | Złap mnie! | Pęd do cukru | Ostry krokiet | Przeminęło z wiatrem | Królewski stół | Wykop wszystkich | Piłkarzyki | 8 bil | Czas na deser | Herbatka | Zaciemnienie | Moje balony | Ścigacz | Wodospad | Wyścig zabawek | Wosk | O kulka wodna | Titanic | Biała piłka/Biały futbol | Lodołamacz

Więcej z Fandomu