FANDOM

Spowalniacz czasu
Sposób odblokowania Min. 3 miejsce na planszy Wosk lub Warowny wyścig
Trudność zdobycia Bardzo trudny
Działanie Zatrzymanie przeciwników
Skuteczność 5/5
Szybkość załadowania Średnio wolno

Spowalniacz czasubonus w grze Mad Tracks.

Sposób zdobycia Edytuj

Spowalniacz czasu jest możliwy do odblokowania na 2 planszach: "Wosk" i "Warowny wyścig". Na obu warunek jest ten sam: zdobyć co najmniej brąz. Spowalniacz czasu jest najtrudniejszym do zdobycia bonusem w grze w trakcie zawodów. Są jednak zawody, w których występuje w większej ilości paczek, ale zawsze w pojedynczej ilości na paczkę.

Cel Edytuj

Spowalniacz czasu po włączeniu powoduje zszarzenie ekranu i zatrzymanie w miejscu wszystkich graczy na kilka sekund, z wyjątkiem gracza, który włączył ten bonus. Ma to na celu odrobienie strat do graczy będących przed nim. Po paru sekundach wszystko wraca do normy.

Użycie Edytuj

Spowalniacz czasu tak samo jak dopalacz nie wyrządza krzywdy rywalom i działa jedynie na gracza, który go używa. Sytuacji, w których sensowne jest użycie tego bonusu są dwie. Pierwsza możliwość jest wtedy, gdy gracz zajmuje odległe miejsce i wtedy ma to na celu dogonienie rywali będących przed nim. Druga możliwość to ostatnie okrążenie toru bądź końcowy etap innego wyścigu i zdecydowane prowadzenie. Wtedy spowalniacz czasu daje przypieczętowanie zwycięstwa i możliwość nie stracenia swojego miejsca w przypadku, gdy się zwolni lub całkowicie zatrzyma po wcelowaniu w bandę albo inny tego typu element toru.

Skuteczność Edytuj

Spowalniacz czasu należy do tych bonusów, do których nie potrzeba specjalnych umiejętności do używania.

Ciekawostka Edytuj

Jak się włączy dopalacz po włączeniu spowalniacza czasu przez innego gracza, wtedy również i ten samochód z dopalaczem rusza się z miejsca w trakcie zatrzymania czasu.

Bonusy w grze Mad Tracks

Olej | Wyrzutnia rakiet | Zamrażacz | Dopalacz | Spowalniacz czasu | Wyssanie mocy | Moździerz | Reflektor | Beczki | Złe pudełko | Tarcza ochronna | Dodanie mocy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki