Wodospad
Kraj USA.jpg Stany Zjednoczone
Część rozgrywki Amator
Plansza do przejścia w celu odblokowania – 1 Speed racer
Miejsce potrzebne do odblokowania tej planszy Srebro
Plansza do przejścia w celu odblokowania – 2 -
Miejsce potrzebne do odblokowania tej planszy -
Plansza odblokowana po przejściu – 1 -
Min. do odblokowania -
Plansza odblokowana po przejściu – 2 -
Min. do odblokowania -
Bonusy odblokowane na tej planszy Wyssanie mocy
Warunek otrzymania bonusu Brąz
Ilość punktów kontrolnych (wraz ze startem i metą) 0
Występowanie flagi bitewnej Nie
Występowanie w programie Bitwy US MIX – 4 zawody

Wodospad – impreza znajdująca się w Sekcji Amatorskiej w Mad Tracks.

Opis trasy Edytuj

Trasa jest umiejscowiona w jednej z alejek w sklepie zabawkarskim. Podjazd składa się z 3 poziomów: typowej trasy wyścigowej, plakatem z myszą Mick i z drewnianej deski. Po bokach ostatniego poziomu podjazdu znajdują się 4 ogromne figury niebieskich kosmitów. Pierwsze 2 z nich są położone położone do przodu względem wyruszających graczy. Pozostałe 2 są położone za nimi i są odwrócone w stronę drewnianej deski.

Opis rozgrywki Edytuj

Trzeba pokonać trasę składającą się z 3 poziomów podjazdu i dostać się jak najszybciej do najwyżej położonej półki, gdzie czeka meta. W trakcie trwania rywalizacji ze szczytu, do którego mają dotrzeć zawodnicy, będą wypadać kostki domina, roboty, kauczukowe piłeczki i piłki plażowe. Ponieważ trasa jest bardzo krótka i szybka do pokonania, każdy błąd i złe losowe ustawienie na starcie potrafią zadecydować o zwycięstwie bądź gorszym miejscu.

Czas do uzyskania na medal Edytuj

Poziom niski Edytuj

  • Złoty: 32 sekundy
  • Srebrny: 46 sekund
  • Brązowy: 1 min. 4 s

Poziom średni Edytuj

  • Złoty: 21 i 1/3 sekundy
  • Srebrny: 30 i 2/3 sekundy
  • Brązowy: 42 i 2/3 sekundy

Poziom wysoki Edytuj

  • Złoty: 16 sekund
  • Srebrny: 23 sekundy
  • Brązowy: 32 sekundy

Ciekawostki Edytuj

  • Przy pomocy szybkiego auta można przejść trasę w 7-8 sekund, przy wolniejszym w porywach do 20.
  • Nieznany jest angielski tytuł tej planszy.
  • Przejście tej planszy nie daje do odblokowania żadnej planszy. Pozwala tylko na odblokowanie bonusu – wyssania mocy.

Mapy w serii amatorskiej

Trening | Restauracja | Noga Boba | Złap mnie! | Pęd do cukru | Ostry krokiet | Przeminęło z wiatrem | Królewski stół | Wykop wszystkich | Piłkarzyki | 8 bil | Czas na deser | Herbatka | Zaciemnienie | Moje balony | Ścigacz | Wodospad | Wyścig zabawek | Wosk | O kulka wodna | Titanic | Biała piłka/Biały futbol | Lodołamacz

Więcej z Fandomu