Wyrzutnia rakiet
Sposób odblokowania Dostępny od początku
Trudność zdobycia Niezwykle łatwy
Działanie Wyrzucenie z trasy, zaburzenie kierunku jazdy
Skuteczność 4/5
Szybkość załadowania Średnio wolno

Wyrzutnia rakietbonus występujący w grze Mad Tracks.

Sposób zdobycia Edytuj

Wyrzutnia rakiet jest 1 z 2 broni dostępnych od początku gry, a także najłatwiejszą do zdobycia w trakcie jazdy bronią. Jest ona najbardziej charakterystyczną i najpowszechniejszą bronią w całej grze.

Cel Edytuj

Wyrzutnia wystrzeliwuje w każdym ruchu rakietę mającą trafić w przeciwnika, który zostanie przez nią namierzony (jest to najczęściej najbliżej położony samochód). Podstawowym celem wystrzelenia pocisku jest wyrzucenie rywala z trasy, albo chociaż utrudnienie mu jazdy.

Użycie Edytuj

Mimo, że wyrzutnia sama wskazuje przeciwnika, w którego ma być wystrzelony, to jednak nie gwarantuje to trafienia w rywala. Należy najpierw odpowiednio się do niego zbliżyć, najlepiej na jakimś zakręcie i w tejże chwili dopiero wystrzelić. Ponadto wyrzutnia powinna być używana na przeciwniku znajdującym się przed graczem. Wtedy ta broń należy do tych, które pozwalają zdjąć przeciwnika i wskoczyć na wyższą pozycję.

Skuteczność Edytuj

Przy odpowiednim użyciu wyrzutnia rakiet jest niezwykle skuteczna, ale trzeba umieć nią się obsługiwać.

Bonusy w grze Mad Tracks

Olej | Wyrzutnia rakiet | Zamrażacz | Dopalacz | Spowalniacz czasu | Wyssanie mocy | Moździerz | Reflektor | Beczki | Złe pudełko | Tarcza ochronna | Dodanie mocy

Więcej z Fandomu