Zamrażacz
Sposób odblokowania Min. 3 miejsce na planszy Ostry krokiet lub Życie na krawędzi
Trudność zdobycia Łatwy
Działanie Zamrożenie
Skuteczność 5/5
Szybkość załadowania Wolno

Zamrażaczbroń występująca w grze Mad Tracks.

Sposób zdobycia Edytuj

O ile już w trakcie gry zamrażacz jest powszechnie występującą bronią, o tyle trzeba ją najpierw odblokować. Do tego potrzeba co najmniej 3 miejsca na trasie "Ostry Krokiet". Jeżeli jednak się tutaj nie zdobędzie tego bonusu, druga możliwość obejmuje przejście na takich samych zasadach mapy "Życie na krawędzi".

Cel Edytuj

Z pomocą tego bonusu można przy skutecznym strzale zamienić rywala w kostkę lodu. Nie uniemożliwia mu to ruchu, ale dostatecznie go utrudnia, by łatwo go zepchnąć z planszy i przejąć jego miejsce.

Użycie Edytuj

Zamrażacz to broń, z której korzysta się na tej samej zasadzie, co Wyrzutnię rakiet. Tak samo pocisk nakierowuje samochód, w który ma strzelić i czeka, aż gracz go użyje. Różnica jest jednak taka, że zamrażacz ma większą szansę trafienia i nie wysadza on samochodu, tylko utrudnia jego ruch.

Skuteczność Edytuj

Zamrażacz jest bronią gwarantującą trafienie w przeciwnika pod warunkiem, że w trakcie jazdy nie popełni się błędu zaważającego na trafieniu w cel.

Ciekawostki Edytuj

  • Broń ta jest najdłużej ładującym się bonusem w grze.
  • Jeśli w mapach z udziałem wody (np. lodołamacz), które nie są z typu Titanica, gracz wpadnie do wody, zostanie zamieniony w kostkę lodu tak, jakby dostał z zamrażacza. Można tego łatwo uniknąć, wciskając przycisk odpowiadający przejściu do ostatniego zdobytego punktu kontrolnego (domyślnie Enter) po wypadnięciu z trasy, ale przed wpadnięciem do wody.

Bonusy w grze Mad Tracks

Olej | Wyrzutnia rakiet | Zamrażacz | Dopalacz | Spowalniacz czasu | Wyssanie mocy | Moździerz | Reflektor | Beczki | Złe pudełko | Tarcza ochronna | Dodanie mocy

Więcej z Fandomu